M i n i k H a y a l l e r: Zakka Style Kupalar

Zakka Style Kupalar

Unknown | 9/18/2014 |
Zakka Style mug

Büyük marketlere yada AVM'lere girdiğim zaman illaki uğradığım belli başlı yerler vardır. 1. mekanım kitap reyonları yada D&R vs.. 2. uğrak mekanım ise kupaların olduğu her alan. Nerede bardak var ben oradayım elimde iki üç tane bardak hangisini alsam, hangisi benim olsa diye seçim yapmaya uğraşırım.

Arkadaşlarıma ve çevreme 'eğer bana hediye alacaksanız kitap yada bardak alın' derim. Hastalık derecesinde neredeyse bu bardak sevdam. Şirin şirin, çeşit çeşit bardaklarım olsun istiyorum. Çeyizimi hazırlarken de kaç çeşit kupa, kahve çay takımı seçtim artık Allah bilir. Tabii hepsini alamadım ama günlük kullanım için en az 20-30 tane falan almayı planlıyorum. Gözüme çok az gelse de tüm parayı kitaplara ve bardaklara da harcamak istemediğimden kendimi bu kadarcık bir sayıyla sınırlı tutmaya çalışıyorum. Yoksa böyle giderse koliler açıldıkça içinden, 'burada bardaklar varmış bunlar mutfağaa, şurada kitaplar var bunlarda kitaplığın önüne, eee yine bardak çıktı hehehe bunlarda mutfağa ve yine kitap... Allah Allah bu kız çeyiz hazırlamayı bilmiyormuymuş fısır fısır sadece kitap ve bardak getirdi ne yapacak bunları ticaretini mi yapacak töbee töbee fısır fısır...' buna benzer bir konuşmanın gerçekleşmesi muhtemel olacaktır. 
Zakka Style mug

Gelelim başlıkta da yer alan Zakka Style'in anlamına. Kelime anlamı olarak ele aldığımız zaman, 'çeşitli eşyalar, bir çok şey yada çeşitli mallar' olarak tercüme ediliyor Japoncadan. Genel olarak baktığımızda ise daha çok el işi ürünlerinde kullanılan bir stil olduğunu görebiliyoruz. Göze hoş gelen sevimli bir çok el işi ürünü zakka style olarak geçiyor. Modern çizgilerden uzak insanın içini ısıtan göze delicesine şirin gelen 'bir çok şey' Zakka Style tasarımıyla piyasaya sürülüyor. Ve Zakka Style tüm dünyada popüler olmuş bir tasarım stili haline gelmiştir. 
Zakka Style mug

İşte benim seçtiğim bu kupalarda insanın gözünün içine baka baka al beniii beni aaall mutfağına koy çalışma masana koy bana sahip ol dercesine bakıyor. ^_^ Ve bu kupalara sahip olmak isterseniz eğer aliexpress'e zakka style mug yazarak aratabilir ve hoşunuza gideni hemen sepetinize ekleyebilirsiniz. Ben cesaret edebildiğim zaman kırık gelip gelmeyeceğini test etmek adına bir tane almayı düşünüyorum. :)

Zakka Style mug

Zakka Style mug

Zakka Style mug

Zakka Style mug

Zakka Style mug

Zakka Style mug

Zakka Style mug


Zakka Style mug


En çok beğendiklerim bunlar ama daha fazla görsel isterseniz pinterest hesabımda ki panoyu ziyaret edebilirsiniz. ^_^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ALL RIGHTS RESERVED © MİNİK HAYALLER DESIGN BY MLEKOSHI BLOGGER TEMPLATE BY KRİSTALKİTAP