M i n i k H a y a l l e r: Aliexpress Alışverişim Vol 1: Bluz & Chopsticks

Aliexpress Alışverişim Vol 1: Bluz & Chopsticks

Unknown | 9/06/2014 |

Aliexpress benim için bir bağımlılık gibi bir şey. Acayip ucuz olduğu için değil rengarenk bir sürü ürünleri olduğu için. O kadar çok şeker şeyler var ki bakmaktan kendimi alamıyorum. Ekranın başında ayyy bu çok şekermiş çok tatlıymış off bunu da almalıyım diyip diyip saatler geçiriyorum. Sonra bir bakıyorum ki sepetim de yine 100 doları aşan bir sürü incik cincik var. İşime yarayacak yaramayacak bir dolu şeyi sanki kullanacakmışım gibi sepetime doldurmuşum. İşin gücün yok sonra tek tek ayıkla onları. :) Şunu mu çıkarsam sepetten yoksa şunu mu diye yine saatler geçir bilgisayar başında.

Bu iki şirin ürüne de böyle karar verdim işte. Saatlerce bir dolu chopstickse baktım baktım en sonunda bunlardan birini alayım dedim. Daha güzel olanları daha şirin olanları vardı ama 2 dolar lık bir ürün içinde 5 dolar kargo parası vermek yada ekstra 10 dolar daha alışveriş yapmak istemedim. Bir de güvenilir bir satıcı olsun istediğim için elde kalanlar arasında bunu seçtim. Ne yazık ki renk seçimi yapılmıyor bu üründe. Ne çıkarsa şansına gibi bir durum vardı. Bende umarım pembe veya laciverti gelir dedim. En büyük korkum kırmızı olanın gelmesiydi ve paketti açınca büyük bir oh çektim.

Baykuşlara karşıda aşırı bir zaafım olduğundan çantalara bluzlara takılara bakayım derken en son bu bluzu indirim de gördüm 6 dolar gibi bir şeydi ben alırken. 2 ayda gelir diye hesaba kattığım için tam havalar serinlediğinde elimde olur diye seviniyordum kiii vaktinden önce geldi daha bir mutlu oldum. Evde çığlıklar ata ata yırttım paketi. :D

İlk başta biraz tereddüt ettim ya dar gelirse diye. Bol gelmesinde sıkıntı yok ne kadar bol olursa o kadar iyi olur benim için. Üzerimde salaş durmasına bayılıyorum kıyafetlerimin acayip rahatlık oluyor. :)) Bende en bol kıyafetimi aldım elime. Mezureyle ölçtüm omuzları bir uçtan bir uca. Sonra bir kaç santimde yanılma payı ekledim sepete atıp sipariş verdim. Normalde M beden giyiyorum kimi zaman da S. Ama bu bluzu XL sipariş verdim. :) Çeker falan makineye atınca elimde düdük gibi kalmasın güzelim bluz değil mi?

Gelir gelmez denedim zaten hafif bol ve dökümlü duruyor. Mankenin üstünde ki yapışmadı üstüme. Çok güzel durdu yaa allam çok sevdim ben bu bluzu. Aşk yaşıyorum resmen üstüme giyip sarılıyorum kendime böyle oyy canım benim diye seviyorum. :D Şapşala mı bağladım iyice ne? :))

Yakında yeni bir bluzun daha gelmesini bekliyorum bunlar bu kadar erken geldiyse oda gelir 1 haftaya. Umarım bu gelenler kadar onunda kalitesi iyi olur. Allam nolur mutlu et beni! :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ALL RIGHTS RESERVED © MİNİK HAYALLER DESIGN BY MLEKOSHI BLOGGER TEMPLATE BY KRİSTALKİTAP