M i n i k H a y a l l e r: Pet Burada Siparişlerim

Pet Burada Siparişlerim

Unknown | 10/24/2014 |

Rezalet. Tam anlamıyla rezaletti benim için. Bir daha alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Kargom zaten ilk önce başka ilçeye gitmiş oradan bana ulaştı. Neymiş efendim yanlış adresmiş. Hep Aras Kargounun saçmalıkları da beni buluyor zaten. 

Sonra paket elime ulaştı ama patlak bi vaziyette. Dökülüyordu resmen içinde ki ürünler sağa sola. Mecbur kabul ettim! İçinde ki mamaları bekliyoruz kaç gündür. Bugünde gelmeseydi aç kalacaktı kedimiz. Nasıl üzülüyordum haline yaa. Yediği de yetmiyordu hayvana. Ek gıda veriyoruz ama doyurmuyor hayvanı. 


Tırnak makası ve kürekte aldık miniğime. Geçen gün sırf tırnaklarını kestirmek için veterinere gittik ama bir korktu bir korktu ki kıyamadım hayvana. Sırf tırnak temizliği için hayvanı strese sokmaya gerek yok dedim. Tüm gün peşinde koştura koştura ben keserim artık tırnaklarını. :) Koltuklarımızda rahat eder miniğimde. ^_^ -Küreğin resmini koyamadım maalesef. :) Gelir gelmez kullandık onu çünkü. :D-

Birde su kaplumbağalarım için ısıtıcı aldım. Maalesef çalışmıyor. :/ İadesi yapılacak onunda. Uğraş dur anlayacağınız. 

Ayrıca o kadar alışveriş yaptım insan içine bi tane hediye falan koyar. Oyuncak koyar ne bileyim. Kredi kartıyla taksitli alışverişte yapmıyoruz. Direk hesaba havale yapıyorum ben alışveriş yaptığım zaman. 

Ha kargonun patlak olmasını geçtim ürünlerin kutularıda kendinden geçmiş bir vaziyetteydi. Hepsinin kutusu açıktı. Belki de o yüzden ısıtıcımız çalışmıyordur. Offff. Canım epey sıkkın yani. Öneri varsa eğer güzel düzenli bir site pet ürünleri sipariş verebileceğimiz beni bilgilendirirseniz çok mutlu olurum.

Ah unutmadan 5 litrelik kum aldık ama biraz kalın geldi gözüme. Mırmırın kalın taneli kumunu kullanmıştım daha önce ama bu süper kalın çıktı. :D Daha kullanmadık o yüzden pek bir şey diyemeyeceğim kum hakkında ama umarım Mırmır'dan daha iyi topaklanıyordur. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ALL RIGHTS RESERVED © MİNİK HAYALLER DESIGN BY MLEKOSHI BLOGGER TEMPLATE BY KRİSTALKİTAP