M i n i k H a y a l l e r: Evde Tırmalama Tahtası Yapımı

Evde Tırmalama Tahtası Yapımı

Unknown | 7/20/2014 |
Evde Tırmalama Tahtası Yapımı

Herkese merhabalaaaarr. ^_^ Bugün çektiğimiz çilenin sonuna geldiğimizi umarak yazıyorum bu postu. :)

Bizim bir zamanlar minik mi minik bir kedimiz vardı efendim. Şimdilerde ise kendisi büyüme evrelerinden birini yaşıyor. Bu arada da tırnaklarını törpülemekten geri kalmıyor paşamız. :) Koltuklarımızın başından ayıramıyoruz onu ama yeter dedik artık bu böyle olmaz. Şuna bir tırmalama tahtası alalım. Nasıl bişey olduğunu gördükten sonrada aa yaparız biz bunu yaa nolcakki dedim ve anneme gerekli malzemeleri saydım.

Tahta parçası bulmak en kolayıydı. Bir dolu var bizde eski dolaplardan çekmecelerden artanlar. Atmıyoruz öyle büyük parçalar oldu mu muhakkak bir gün lazım olur diye. Tutkal ve silikonlarımızda var onlarda eksik olmaz evden. Bol bol el işi ürünleri yaptığımızdan değil de canımız bir şey yapmak ister hani görürüz nette dolanırken bizde yapalım deriz malzemeleri alırız ama sonrasında yapamayız ya üşengeçlikten ya da beceremediğimizden. Öyle böyle derken artıyorlar. Bu tahta işi çok iyi oldu onlarda değerlenmiş oldu böylece. :)

Sonra nette araştırdım biraz farklı modeller. Yuvarlak olanlarını yapmayı gözüm yemedi biraz da açıkçası. :D Ya sabitleyemezsem ya kedi oynarken üstüne düşerse diye evham yaptım durduk yere. Ve sonunda içime sinen bir tane buldum. ^_^ Adım adım uyguladım yapılanları ve sonuçtan memnunum şimdilik. :)

Sizde evde kendiniz yapmak isterseniz eğer işlemler çok basit.

Bir adet tahta,

Tutkal,

Halat yada kendir ipi 


Malzemelerimizi toparladıktan sonra, ilk önce tahtanın uç kısmına biraz tutkal sürüp halatı sabitleyin. 10-15 dakika içinde kuruyor zaten. Sonra tahtamızda boş alan kalmayacak şekilde önce tutkal sonra halatla sararak devam ediyoruz. Üstüne ağır bir şey koyarak bir süre daha kurumasını bekliyoruz. 
Evde Tırmalama Tahtası Yapımı
Veeee tırmalama tahtamız hazır! :) İstediğiniz bir yere sabitleyebilirsiniz, kapıya asabilir veya yere yatağının yanına koyabilirsiniz. Tercih sizin. ;)

Nette dolanırken bulduğum resimleri pinterest hesabımda toparlamıştım. Eğer sizde daha fazla seçeneğe göz atmak isterseniz sizi pinterest hesabıma alabilirim. :) Hepsinin yapılışı aynı. Değişik şekiller vermek ise tamamen sizin hayal gücünüze bağlı. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ALL RIGHTS RESERVED © MİNİK HAYALLER DESIGN BY MLEKOSHI BLOGGER TEMPLATE BY KRİSTALKİTAP