M i n i k H a y a l l e r: El Yapımı Bebek Önlüğü Modelleri

El Yapımı Bebek Önlüğü Modelleri

Unknown | 10/26/2014 |
El Yapımı Bebek Önlüğü Modelleri

Pinterest'te ne kadar çok fikir ve şık ürünler var. Geçenlerde havlu modellerine bakıyordum. Çok beğendiklerimi hemen telefonuma kaydettim. Ablama ufak bi ziyaret yaptığım sırada gösterdim ne kadar güzel şeyler buldum diye. Çok şaşırdı oda. Çok kullanışlıymış. Bak sen bul böyle şeyler ben yaparım sana çeyizine koyarsın dedi. Ne kadar mutlu oldum anlatamam.

El Yapımı Bebek Önlüğü
Bugün de bebek önlükleri buldum. 4 aylık bi miniğimiz olduğu için daha fazla çeşit bakayım derken kaptırmışım kendimi. Bir sürü şeker elde yapılabilecek önlük modellerini kaydettim bile çoktan telefonuma. Bir daha ki ziyaretimde ablama göstereceğim bu minik ziyafetleri. ^_^ Eminim oda çok bayılacaktır. Birde bizim ufaklık sürekli kustuğu yada salya akıttığı için önlük dayanmıyor zilliye. Artık elinde ki artık kumaşlardan yapar bir kaç tane kendisi. :)
Bebek Önlüğü modelleri

Ablam bu tarz el işlerinden, kesmeden dikimden fazlasıyla anladığım için ona sadece resimleri stokladım. Ama bilmeyenler ve merak edenler için bir kaç tane yapılışıyla birlikte paylaşacağım sizlere. Zaten mantığı anladıktan sonra gerisini rahatlıkla yapar, kendi modellerinizi bile çıkartırsınız. :)

Bebek Önlüğü yapımı
Bebek Önlüğü yapımı
Bebek Önlüğü yapımı diy

Çok şekerler değil mi. Yapılışları da gayet basit. Hatta önlüklerinizi, alt değiştirme bezi, battaniyesi yada mendilleriyle de takım bile yapabilirsiniz. ^_^

Daha fazla modele göz atmak yada ufak bir göz ziyafeti çekmek isterseniz pintereset hesabımı ziyaret edebilirsiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
ALL RIGHTS RESERVED © MİNİK HAYALLER DESIGN BY MLEKOSHI BLOGGER TEMPLATE BY KRİSTALKİTAP